کد خبر: ۵۳۵۷۸۳
زمان انتشار: ۲۳:۵۵     ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
وعده صادق رهبری محقق شد؛
منابع صهیونیستی رسما تایید کردند که ایران ده‌ها پهپاد به سمت اراضی اشغالی شلیک کرده است.

به گزارش پایگاه خبری 598، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی شنبه شب به نقل از مقام‌های اسرائیلی و آمریکایی از آغاز حمله پهپادی ایران به فلسطین اشغالی خبر دادند.

الجزیره گزارش داد: سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از مقام‌های اسرائیلی و آمریکایی از آغاز حمله پهپادی ایران به فلسطین اشغالی خبر دادند.

در همین رابطه، پایگاه خبری عبری زبان والا و آکسیوس به نقل از مسئولان آمریکایی و اسرائیلی از آغاز حمله پهپادی ایران به فلسطین اشغالی خبر دادند.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت هم اعلام کرد که ده‌ها پهپاد از ایران به سمت (رژیم) اسرائیل در حرکت هستند.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین از هک رادارهای رژیم صهیونیستی توسط گروه هکری حنظله خبر دادند.

شبکهٔ المنار به نقل از منابعی ویژه گزارش داد دست‌کم ۱۵ موشک مستقیما به پایگاه هوایی «نواتیم» در جنوب فلسطین اشغالی اصابت کرده است.

براساس این گزارش پایگاه نواتیم به‌شدت آسیب دیده و امکان استفاده از آن وجود ندارد.

۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۷:۲۰

چهرهٔ مغموم نتانیاهو بعد از حملهٔ تنبیهی ایران هنگام گفت‌وگو با بایدن که از او خواست موضوع را تمام کند و به ایران پاسخ ندهد.

«تنبیه متجاوز» آغاز شد/ ده‌ها فروند پهپاد در مسیر اسرائیل/ اصابت مستقیم موشک به شهر ام الفحم

رسانه‌ها می‌گویند، پیشتر بایدن در صحبتی محرمانه از نگرانی‌اش دربارهٔ اینکه نتانیاهو سعی می‌کند پای آمریکا را به جنگ مستقیم باز کند، صحبت کرده است.

۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۵:۳۸
۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۵:۱۳
۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۴:۱۸

به گزارش پایگاه خبری 598، صدرالحسینی، کارشناس منطقه گفت:
عملیات شب گذشته سپاه، بزرگ‌ترین عملیات پهپادی جهان بود که در تاریخ ثبت شد؛ و ثابت شد که صهیونیست‌ها از حملات مقاومت مصونیت ندارند.

خویشتن‌داری ایران در ۶ ماه گذشته و به ویژه از زمان شهادت سیدرضی موسوی تا امروز به جهان ثابت شده بود و حامیان رژیم صهیونیستی نباید اجازه حمله به اماکن دیپلماتیک ایران را می‌دادند.

عملیات امشب ایران برای امنیت و صلح پایدار همه جهان انجام شد و متجاوز تنبیه شد.

۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۴:۱۵

فایر الدویری، تحلیلگر اردنی معروف شبکۀ الجزیره: «اسرائیل تلاش می‌کند بگوی حمله ناموفق بوده و اصابت‌ موشک‌ها سطحی بوده است.

هنوز حجم خسارتی که به اسرائیل وارد شده مشخص نیست.

درست است که پدافند چند کشور کمک اسرائیل کردند اما نمی‌شود گفت که کاملا موفق بوده‌اند.

ایران از توان کامل موشکی خود استفاده نکرد چون موشک‌های فراصوتی دارد که ظرف ۱۳ دقیقه به اسرائیل می‌رسد».

۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۴:۱۱

«تنبیه متجاوز» آغاز شد/ ده‌ها فروند پهپاد در مسیر اسرائیل/ اصابت مستقیم موشک به شهر ام الفحم

پایگاه هوایی نواتیم؛ این پایگاه که در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه صحرای نقب و در نزدیکی شهر بئر السبع قرار دارد، با برخورداری از یک باند پرواز ۳۴۰۰ متری، آشیانه و پایگاه اصلی جنگنده‌های F-35 رژیم صهیونیستی است.

بهمن‌ماه سال گذشته نیروی هوافضای سپاه، طی رزمایشی تهاجم موشکی به نمونه شبیه‌سازی شده آشیانه‌های این پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی را تمرین کرده بود.

این پایگاه از مرزهای غربی ایران، حدود ۱۱۰۰ کیلومتر فاصله دارد.

۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۴:۰۴
۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۴:۰۲

حیرت تحلیلگر نظامی بی‌بی‌سی از نمایش قدرت ایران؛ طراحی این حمله ترکیبی نشان دهنده اعتماد به نفس بالای ایران است؛ ایران قوی‌ترین نیروی موشکی منطقه است!

۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۳:۵۷

تصاویر منتشر شده که گفته می شود مربوط است به مانورهای موشک ایرانی برای فرار از پدافند فلاخن داوود

۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۳:۴۷

به گزارش پایگاه خبری 598، بر اساس تصاویر منتشر شده از لحظه اصابت موشک‌های ایرانی در سرزمین‌های اشغالی، از کلاهک‌های بارشی استفاده شده است.

استفاده از این کلاهک‌ها منجر به سردرگمی بیشتر سامانه‌های پدافندی دشمن می‌شود به طوریکه هماهنگونه که در تصاویر مشخص است موشک‌های بالستیک ایران به راحتی از سپر موشکی رژیم صهیونیستی عبور می‌کنند.

این نخستین بار است که ایران در عملیات‌های موشکی خود از کلاهک‌های بارشی استفاده می‌کند.

۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۳:۴۴

به گزارش پایگاه خبری 598، خبرگزاری دانشجو به نقل از منابع آگاه نوشت:

بیش از پنجاه درصد موشک ها تا این لحظه اصابت کرده است/ هدف گذاری نیروهای نظامی دو مرکز نظامی بوده است

اهداف حمله به اسراییل:

1) هیچ شهر یا شهرکی مورد هدف نبوده است و مهمترین پایگاه هوایی رژیم در نقب هدف اصلی بوده است
شبکه ۱۲ رژیم نیز تا این لحظه اعتراف کرده است که ۷ موشک به پایگاه نقب برخورد کرده است

۲) در پیام ها هم به آمریکا گفته شده بود که در ترور های یک سال اخیر هم از پهپاد استفاده شده هم از کروز و بالستیک و جنگنده های اف ۳۵ لذا ما هم مشابه آن ها از همه این تجهیزات استفاده کردیم و پایگاهی که اف ۳۵ داشته را هدف قرار دادیم

۳) القا وحشت در سرزمین های دشمن که اگر اراده کنیم خاک آنجا را به توبره می‌کشیم و شخم میزنیم

۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۳:۳۷
۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۳:۲۳
۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۳:۲۱

آخرین اخبار از حملات گسترده ایران: اطلاع سپاه پاسداران

1- هدف گذاری برای حمله به دو مرکز نظامی بوده است. از جمله مهمترین پایگاه هوایی رژیم در نقب.

2- هیچ شهر یا شهرکی هدف حملات نبوده است.

3- تا ساعت 2:51 دقیقه بامداد بیش از پنجاه درصد موشک ها به هدف اصابت کرده‌اند.

4-هفت موشکی که از غرب اصفهان به سمت اسرائیل روانه شدند، پایگاه نیروی هوایی اسرائیل در صحرای نقب با نام هاتزریم را که دارای مهمات و هواپیماهای جنگی آمریکایی و موارد دیگری به ارزش بیش از ده ها میلیارد دلار را ویران کردند.

5- هدف اصلی تنوع حمله ایران، آماده کردن شرایط برای نابود کردن دو پایگاه هوایی اسرائیل بوده است که ارزشمندترین سلاح‌ها در آن بود از جمله اف35 آمریکایی که مورد هدف قرار گرفت و نابود شد.

6- موشک‌ها بدون خطا و با دقتی وصف ناپذیر دقیقا به محل هدف گذاری شده برخورد کردند.

7- ایران در پاسخ‌هایش به آمریکا گفته بود که در ترورهای یک سال گذشته اسرائیل از پهپاد، کروز، بالستیک و اف35 استفاده کرده است، به همین دلیل ایران از همین سلاح‌ها استفاده کرده و پایگاهی که در آن اف35 داشته را نابود کرده است.

8- مهمترین دستاورد حمله امشب جمهوری اسلامی ایران این بود که به دنیا و مردم وحشت زده اسرائیل نشان دهد که هر زمان که اراده کند، اسرائیل را با خاک یکسان و سپس آنجا را شخم خواهد زد. این مهم در حالی است که اسرائیل از کمک آمریکا، انگلیس و فرانسه مستقیماً سود می‌برد اما آنها هم از دفاع عاجزاند.

۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۳:۱۴

درصورت دخالت آمریکا ، پایگاه های نظامی آن در قطر ، کویت بحرین و امارات هدف قرار میگیرد

۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۳:۱۳

ایرنا نوشت: ۱۰ روز پس از حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رسیدن هفت تن از مستشاران قانونی کشور و عدم واکنش صریح جامعه بین المللی به این اقدام غیرقانونی، بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک پهپاد و موشک به سوی سرزمین های اشغالی، اقدام به تنبیه این رژیم متجاوز کرد.

همزمان با این اقدام، مردم سراسر کشور با تجمع در میادین اصلی، از این اقدام حمایت کرده و علیه رژیم صهیونیستی شعار سردادند.

مردم ایران اسلامی در استان های سراسر کشور همزمان با شلیک پهپادها و موشک ها به سمت رژیم صهیونیستی، با تجمع و سردادن شعار علیه این رژیم کودک کش، از این اقدام حمایت و ابراز خوشحالی کردند.

مردم در استان های تهران، گلستان، کرمان، اصفهان، آذربایجان غربی، قزوین، قم و... با تجمع بر مزار شهدا و مکان های عمومی از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی ابراز خوشحالی کردند.

مردم شهر تهران با تجمیع در میدان فلسطین و دانشگاه تهران، انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

مردم مومن و خداجوی شهرستان های استان تهران ساعتی پس از آغاز حملات سنگین سپاه پاسداران به مواضع دشمن صهیونیستی به خیابانها آمدند و حمایت خود را از مواضع شجاعانه کشورمان علیه جنایات رژیم ناپاک اسراییل را اعلام دادند.

مردم شهیدپرور در شهرستانهای ری ، اسلامشهر ، شهریار ، رباط کریم ، ملارد ، شهر قدس ، بهارستان ، ورامین ، پاکدشت ، قرچک ، پیشوا ، دماوند ، پردیس ، شمیرانات و ... با حضور در میادین اصلی شهرهای خود با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل حمایت خود از این اقدام بی نظیر نیروهای مسلح کشورمان را اعلام کردند.

همشهریان در استان تهران خواستار انتقام سخت و قاطع از رژیم صهیونیستی برابر اقدامات گستاخانه این رژیم جعلی در غزه شدند.

شهروندان شهرستان ری در میدان نماز این شهر تجمع کرده و شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا سردادند .

همچنین درب‌های بهشت زهرا(س) نیز باز شد و مردم بر سر مزار شهید تهرانی مقدم و شهید حاج رحیمی حضور یافتند.

شماری از شهروندان در کرمان نیز بامداد یکشنبه در حمایت از پاسخ نظامی پهپادی و موشکی علیه رژیم صهیونیستی در جوار مزار شهید سلیمانی در گلزار شهدا جمع شدند و شعارهای علیه این رژیم اشغالگر سر دادند.

این شهروندان با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، حمایت خود را از اقدام سپاه در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

مردم قم نیز از ساعت ۱:۲۰ دقیقه در حرم حضرت معصومه (س) تجمع کرده و ضمن اعلام حمایت از انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی، فریاد مرگ آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند.

شماری از مردم انقلابی و قدردان قم با مخابره شدن اخبار مرتبط به آغاز حملات گسترده پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونسیتی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) تجمع کردند.

قمی‌ها در این تجمع ضمن حمایت قاطع از وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتقام از حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران در سوریه، فریاد نابودی رژیم کودک‌کش را فریاد زدند.

همچنین، جمعی از مردم ولایتمدار اهواز با حضور در مقابل حسینیه عاشقان ثارالله از حمله پهپادی و موشکی سپاه پاسداران به سرزمین‌های اشغالی حمایت کردند.

مردم اهواز در این تجمعات پرچم های حزب الله لبنان و فلسطین و تصاویر رهبر معظم انقلاب اسلامی و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را در دست داشتند.

در این تجمع مردمی، جوانان با سر دادن شعار "لبیک یا خامنه ای"، " مرگ‌بر اسرائیل و آمریکا"، " سپاه پاسداران تشکر تشکر" حمایت خود را از پاسخ نظامی ایران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در سوریه اعلام کردند.

همچنین مردم لرستان نیز با سردادن شعار ای رهبر مقتدر تشکر تشکر، از تنبیه رژیم صهیونیستی تقدیر و تشکر کردند.

مردم اصفهان نیز با سر دادن شعار سپاهی باغیرت موشک جواب موشک از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی تقدیر کردند.

همچنین مردم بجنورد در حمایت از حملات سپاه به رژیم صهیونیستی تجمع کرده و شعار الله اکبر خامنه ای رهبر سر دادند.

مردم قزوین نیز با سردادن شعار حیدر حیدر، از تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند.

مردم ارومیه نیز با سردادن شعار یا حیدر، در میادین اصلی این شهر تجمع کرده و از اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر کردند.

همچنین مردم مشهد مقدس نیز با حضور در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر امام رضا(ع) و برگزاری مراسم ضمن خوشحالی از حمله تنبیهی سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی، شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند.

مردم شهر شیراز نیز با حضور خودرویی در سطح شهر و به اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران، شادی خود را از اقدام سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی ابراز کردند.

مردم انقلابی تبریز نیز پس از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز تجمع کردند و شعار حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست سردادند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک دهها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۳:۱۲
۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۳:۰۹

عبور موفق موشک های ایرانی از سد گنبد آهنین در الخلیل.

سپاه پاسداران: دو مرکز مهم نظامی در اسرائیل را منهدم کردیم.

۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۳:۰۶
۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۲:۵۵
۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۲:۵۵
۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۲:۵۲
۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۲:۵۲
۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۲:۴۷

بیانیه شماره ۲ سپاه/ هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی تاکید کرد : هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود .

در این اطلاعیه آمده است:
در پیروی از سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران
1- به دولت تروریستی آمریکا هشدار داده می‌شود هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران ، پاسخ قاطع و پشیمان کننده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در پی دارد ؛ همچنین آ مریکا نسبت به اقدامات شرارت بار رژیم صهیونیستی مسئولیت داشته و در صورت عدم مهار این رژیم کودک کش در منطقه باید تبعات آن را بپذیرد.

2- ضمن تاکید بر سیاست حسن همجواری با همسایگان و کشورهای منطقه تاکید می کنیم : هرگونه تهدید توسط دولت تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری، پاسخ متقابل و متناسب جمهوری اسلامی ایران را به منشا تهدید، به دنبال خواهد داشت . به ملت قهرمان ایران اطمینان می‌دهیم، سپاه و سایر نیروهای مسلح کشور، در دفاع از منافع ملی تا پای جان ایستاده و تلاش‌های دشمنان برای برهم زدن امنیت و آرامش مردم را خنثی خواهد نمود.

۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۲:۴۶
۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۲:۴۶

تصاویری از برخورد موشک ها و پهپادهای شلیک شده در عملیات وعده صادق به اهداف در اراضی اشغالی

۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۲:۴۲
۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۲:۴۰
۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۲:۳۹
 
 
۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۲:۳۵

شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی از اصابت مستقیم موشک به شهر اشغالی ام الفحم خبر داده و تاکید کرد که نیروهای امدادی عازم این منطقه شدند.

۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۲:۳۵
۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۲:۳۲
۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۲:۲۸

هم اکنون حملات سنگین موشکی سپاه پاسداران از چندین استان کشور از جمله اصفهان و شیراز

۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۲:۲۵

منابع خبری از شنیده‌شدن صدای آژیرهای هشدار در فلسطین اشغالی از جمله در تأسیسات هسته‌ای دیمونا خبر می‌دهند.

۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۲:۲۴

حمله امروز به اسرائیل که در پاسخ به تجاوز این رژیم به سوریه و شهادت چندتن از فرماندهان نظامی ایرانی انجام شده، در نوع خود بسیار پیچیده است.

در این حمله از ترکیبی از صدها پهپاد و تعداد زیادی از موشک از انواع مختلف استفاده شده است.

مهمتر اینکه این حمله فقط از ایران صورت نگرفته و از چهار جهت این رژیم درحال تنبیه است.

غیر از ایران، یمن از جنوب، حزب‌الله لبنان از شمال و مقاومت عراق از شرق سرزمین‌های اشغالی نیز ترکیبی از ابزارهای جنگی خود را به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده‌اند.

رسانه‌های غربی اذعان دارند که سامانه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی قادر به خنثی‌کردن این حمله پیچیده نیستند.

تنبیه متجاوز در جریان است و در صورتی که اسراییل حرکت نامعقولی انجام دهد تنبیه تشدید می‌‌شود.

۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۲:۱۱

پیاده نظام های صهیونیسم مشغول کارند

اصلاح‌طلبان همچنان در مدار تحقیر ایرانی‌ها

این ویدیو که به عنوان رهگیری پهپادهای ایرانی در آسمان تلاویو منتشر شده فیکه و برای ۲۷ مهر سال گذشته است.

«تنبیه متجاوز» آغاز شد/ ده‌ها فروند پهپاد در مسیر اسرائیل

۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۲:۰۸
۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۲:۰۶

نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد:
اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک ما در دمشق بود. موضوع را می‌توان به نتیجه رسیده تلقی کرد. با این حال، اگر رژیم اسرائیل مرتکب اشتباه دیگری شود، پاسخ ایران به طور قابل توجهی شدیدتر خواهد بود. این درگیری بین ایران و رژیم سرکش اسرائیل است که آمریکا باید از آن دور بماند.

۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۲:۰۱

مردم قم از ساعت ۱:۲۰ دقیقه در حرم حضرت معصومه (س) تجمع کرده و ضمن اعلام حمایت از انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی، فریاد مرگ آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند.

۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۲:۰۱
۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۱:۵۹

رسانه‌های عبری:

آمریکا از طریق قطر از ایران خواست تا فوراً حمله به اسرائیل را متوقف کند، ایران به این درخواست توجه نکرد و تهدید کرد در صورت مداخله آمریکا به پایگاه‌های آمریکایی حمله خواهد کرد.

۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۱:۴۵
۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۱:۴۳

ولادیمیر پوتین:


اگر آمریکا میخواهد برای حمایت از اسرائیل به میدان بیاید ما اینجا بیکار نمیشینیم، کوچیک ترین تعرضی از سوی آمریکا به خاک ایران ما را مجبور به حمایت از ایران میکند./راشاتودی

۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۱:۳۹

ولادیمیر پوتین:


اگر آمریکا میخواهد برای حمایت از اسرائیل به میدان بیاید ما اینجا بیکار نمیشینیم، کوچیک ترین تعرضی از سوی آمریکا به خاک ایران ما را مجبور به حمایت از ایران میکند./راشاتودی

۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۱:۳۹

یک منبع آگاه در نیروهای مسلح:
نیروهای نظامی کشورمان با دقت تحرکات اردن در جریان حمله تنبیهی به رژیم صهیونیستی را تحت رصد دارند و در صورت مشارکت در اقدام احتمالی، هدف بعدی خواهند بود. هشدارهای لازم پیش از عملیات، به اردن و کشورهای منطقه داده شده است.

دولت اردن:
ما هیچ فرمانی به نیروهای مسلح برای مقابله با هیچ پهپادی صادر نکردیم

۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۱:۳۸
۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۱:۳۶
۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۱:۳۵

ایران: موشک های مافوق صوتی وجود دارد که به زودی در خط قرار می گیرند و پهپادها برای استتار هستند، زیرا موشک های ما تنها 400 ثانیه طول می کشد تا از ایران به اسرائیل برسد.

۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۱:۳۴
۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۱:۳۳
۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۱:۳۲
۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۱:۳۱
۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۱:۳۰
۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۱:۲۹
۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۱:۲۸

نورنیوز رسانه نزدیک به شورای امنیت ملی: با نزدیک شدن پهپادها به رژیم صهیونیستی قسمت اصلی حمله پیچیده آغاز می شود

۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۱:۲۷

هشدار صریح وزیر دفاع به کشورهایی که حریم هوایی خود را برای حمله به ایران به روی اسرائیل باز کنند

وزیر دفاع گفت: هر کشوری که حریم هوایی یا خاک خود را برای حمله به ایران به روی اسرائیل باز کند، پاسخ قاطع ما را دریافت خواهد کرد.

۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۱:۲۶

«تنبیه متجاوز» آغاز شد/ ده‌ها فروند پهپاد در مسیر اسرائیل

۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۱:۲۶

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی: حمله‌ای که ایران آغاز کرده، بزرگتر از سطح پیش‌بینی ما است.

۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۱:۲۵

مقام آمریکایی: نیروهای ما هنوز هیچ اقدامی برای مقابله با حمله ایران انجام نداده‌اند.

۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۱:۲۴

«تنبیه متجاوز» آغاز شد/ ده‌ها فروند پهپاد در مسیر اسرائیل

۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۱:۲۳

منابع خبری اعلام کردند که حزب‌الله لبنان با پهپادهای انتحاری سامانه‌های گنبد آهنین اسرائیل در تل‌نعمه را هدف قرار داده است.

۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۱:۲۳

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پاسخ به جنایت های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمینهای اشغالی را با شلیک ده ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

متن اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

ملت شریف و شهید پرورد ایران اسلامی.
در پاسخ به جنایتهای متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، بامداد امروز یکشنبه 26 فروردین، دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین های اشغلی با ده ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

جزئیات این عملیات که با مصوبه شورایعالی امنیت ملی و زیر نظر ستاد کل نیروهای مسلح و با حمایت و همراهی غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی و پشتیبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام پذیرفت، به زودی به استحضار مردم قهرمان ایران و آزادگان جهان خواهد رسید.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۱:۲۱
۲۶ فروردين ۱۴۰۳  |  ساعت ۰۱:۲۰

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها